بهدادبهداد، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

در انتظار بهترین داده خدااااااااااااااااااااا

سال نو مباااااااااااااااااااااااااارک

1392/1/16 13:42
نویسنده : لیلا
360 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر ناز و قشنگم .

سال نو مبارک .

سال 1392 سالیه که قراره خدا شمارو به ما هدیه بده .

خدایا در انتظار بهترین هدیه ات هستم . الان که دارم می نویسم چند روزی مونده تا هدیه قشنگمو صحیح و سالم بهم بدی.

بهداد قشنگم مامان بزرگ رفته مکه .

گفته واسمون دعا می کنه .

دلم واسه ماماااااااااااااااااااانم تنگ شده .

خدایا شکرت که با وجود مشکل کمبود آب دور جنین تونستم تا الان پیش بیام .

من هم روزی دو بطری یک لیتری دلستر و 4 لیتر هم آب می خورم .

از هیچ چیزی واسه پسرم کوتاهی نکردم .

امیدوارم بتونم این چند روز باقیمونده رو هم در پناه خدا طی کنم و من و بابا بتونیم پسر قشنگمونو صحیح و سالم در آغوش بگیریم.

خدایاااااااااااااااا قسمت همه بکن داشتن اولاد سالم و لذت مادر و پدر شدن (آمین)

یکشنبه که میشه 18 فروردین میرم سونوگرافی که ایشالله آخرین سونوگرافی باشه بهم میگه که ایشالله دقیقا چه تاریخی برم بیمارستان .

خودم دوست دارم 20-21 فروردین باشه . حالا ببینم دکتر چی میگه.

به هر حال این دوران بارداری با همه سختی هش داره تموم میشه ولی شیرین ترین لحظات زندگی من بود وقتی بهدادم توی دلم تکون میخوره مثل همین الان که انگار می خواد از پهلوهام بزنه بیاد بیرون .

قشنگ و نازم الهی فدااااااااااااااااااااااات بشم .

چشم انتظار دیدنت هستیم من و بابایی با تماااااااااااام وجود .

دوست دارم .

خدایا نگهدار همه نی نی ها توی دل مادراشون باش .

بووووووووووووووووووس واسه قشنگترین و مهربونترین پسر دنیااااااااااااااااااا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)