بهدادبهداد، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

در انتظار بهترین داده خدااااااااااااااااااااا

از دست دادن دایی حسن عزیز

1395/5/2 14:17
نویسنده : لیلا
270 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به بهداد خوشگلم . مامان فدای حرف زدن قشنگت بشه . الان که برات می نویسم سه سال و چهار ماهت شده . خیلی بامزه حرف میزنی . راستش بعد عید سال 95 واسه اردیبهشت عروسی عمو حسام ت بود که من حسابی خودمو آماده کرده بودم . که روز 28 فروردین دایی حسن فوت کرد و اونو برای همیشه از دست دادیم و مهدی باباشو از دست داد . خیلی ناراحت شدیم . و اما عروسی عمو حسام چهار روز مونده بود . که من گفتم شما باید عروسی تونو بگیرید . به هر حال سوم برادر من بود عروسی برادر شوهرم . دو دست لباس دوخته بودم و کلی ... که همه تبدیل به لباس سیاه عزا برادرم شد . خلاصه این که مامانت که غم و غصه تو دلش هست که تو خبر نداری. الان هم که بااینکه خیلی بزرگ شدی اما تازه دارم جیش ازت میگریم . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)