بهدادبهداد، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

در انتظار بهترین داده خدااااااااااااااااااااا

بابا و مامان خوشحااااااااااااااااااال

1391/5/12 10:00
نویسنده : لیلا
279 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به ني ني ناز و قشنگم.قلب

سه شنبه 10 مرداد بابايي رفت آزمايش داد بعد از 2 ماه رژيم سخت و جواب آزمايشش به نظر خوب مي اومد.چشمک

چهارشنبه هم رفتيم پيش پاكروش و ساعت 12 رفتيم تووووو .

من و بابايي اينقدر استرس داشتيم تا دكتر بياد پيشمون هي به هلبخندمديگه دلداري مي داديم و مي گفتيم الان دكتر بياد چي قراره بگه.

پاكي اومد و آزمايش بابايي و نگاه كرد و يه لبخند به بابايي با اراده ات زد و گفت مشكل كبدتون كاملا برطرف شده . ايشالله مهرماه تشريف بياريد تا اون موقع قاعدتا بايد باردار بشيد . تشویق

مي دوني يعني چي ؟تعجبقلب

يعني اينكه تو چند ماه آينده قراره به اميد خداااا مياي پيشمون  . قلب

اگه خدا بخواد ديگه اين جدايي و انتظار داره تمووووووووووم مي شه . قلب

اگه بدوني ماماني چه بغضي كرده بود الان هم كه دارم مي نويسم چشام پر اشكه از خوشحالي اينكه مي تونم از اين ماه منتظرت باشم عزيز دلم . گریه

خدايا شكرت .لبخند

راضي ام به رضاي خدااااااااااااا . لبخند

ني ني ناااازم مي خوام يه رازي و بهت بگم ما به هيچ كس نگفتيم كه دكتر به ما اجازه داده فقط گفتيم مشكل بابايي خوب شده . ساکت

اگه بياي نمي خواييم تا 3 ماه به كسي بگيم حتي به 2 مامان بزرگ ها . ساکت

اينجوري بهتره و من و بابايي هم راضي هستيم .لبخند

اين يه رازه بين من و شما و بابا حسين . به كسي نگيااااااااا ساکت

مي بوسمت با تمام وجودم.....ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)