بهدادبهداد، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

در انتظار بهترین داده خدااااااااااااااااااااا

با كمي تاخير واسه پسر قشنگم

1392/10/3 11:49
نویسنده : لیلا
367 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر خوشگلمبغل.

ازت معذرت مي خوام كه به خاطر كار زيادم نمي تونم زياد وبلاگتو آبديت كنمآخ.

عزيزم از مهد كودك كه آوردمت بيرون خيلي خيالم راحت شده چشمک

خانم خناري نژآد كه تو خونه داره ازت نگهداري مي كنه واقعا خيلي مهربونه و همچنين تو اين سرما ديگه نيازي نيست صبح زود از خواب بيدارت كنم و ببرمت مهد كودكمژه.

خيلي شرايط بهتر شده .

اميدوارم ازم راضي باشي عزيزممژه.

ولي از اين كه ساعت هايي رو بدون من هستي ازت معذرت مي خوام.

واقعا خودم هم خيلي دلم واست تنگ ميشه . 

دوستت دارم قشنگترينم ماچ

 

راستي بهدادم محرم اومده و بابايي واست سربند سبز امام حسين خريده .

پارسال محرم از خودم مي پرسيدم سال ديگه اين موقع بهداد تو بغلمه و هشت ماهشه حالا محرم اومده و بهدادم بغلمه و هشت ماهه شده خدايا شكرت .

ايشالله هميشه صحيح و سالم باشي عزيزترينمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)