بهدادبهداد، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

در انتظار بهترین داده خدااااااااااااااااااااا

ني ني قشنگم داره بزرگ ميشه

1391/8/11 8:18
نویسنده : لیلا
450 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به ني ني ناز و قشنگم چشمکچشمک

عزيزم الان 15 هفته ات كامل شده .اگه بدوني چقدر خوشحاااااااااالم . با تمام وجودم از خدا مي خوام دل همه آرزومندان و شاد كنه . بابايي هي از سونوگرافي مي پرسه آقاي دكتر ني ني ام چند ميليمتر شده ؟؟؟ لبخند

دكتر سونوگرافي گفت ني ني بزرگ شده نگران نباشيد .ماشالله چقدر هم تكون ميخوره و ورج وورجه مي كنه . وقتي اينو مي گه من و بابايي تموم دندونامون مشخص مي شه و و صورتمون از خوشحالي گل مي اندازه .

راستي اينم بگم اولين باري كه بابايي مي خواست بياد سونوگرافي و شمارو ببينه كلي تيپ زد و عطر و ادكلن و به خودش رسيد گفتم حسين جان كجا مي خواي بري مگه مي خواهيم بريم عروسي گفت نه عزيزم عروسي كه مهم نيست دارم مي رم ني ني قشنگمو ببينم . يك ذووووووقي داشت كه نگو و نپرس نیشخندنیشخند

ني ني خوشگلم همه در موردت مي گن شما پسري ولي براي من اصلا فرقي نداره واسه بابايي هم همين طور. مهم اينه كه صحيح و سالم باشي ناااااااااااااز قشنگم.خیال باطل

بعضي وقتها فكر مي كنم توي وجودم داري تكون مي خوري و همين باعث دلگرمي و شادي من مي شه و دلم مي خواد با تمام وجودم بغلت كنم  . بغل

بابايي هميشه مي آد و شما رو مي بوسه حس مي كني عزيزم.ماچماچماچماچماچ

واسه ديدنت لحظه شماري مي كنيم.قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

از نگراني هاي اين دوران و استرسها هر چي بگم كم گفتم و اميدم به خداست و سپردمت به خودش تا نگهدارت باشه . نگران

((گر نگهدار من است آن كه من مي دانم شيشه را در بغل سنگ نگه مي دارد))

عزيزم تقريبا فاميلهاي من همه فهميدن كه تو توي دلمي ولي فاميلهاي بابايي نهمژه

از خدا مي خواااااااااااااااام همه ني ني ها صحيح و سالم به دنيااااااااا بيان و هر كس كه آرزوي ني ني داره خدا به زودي بهش بده و چشم انتظارش نزاره . قلب

مي بوسمت ني ني قشنگم و هر شب خوابتو مي بينم . مراقب خودت باش تا اين چند ماه انتظار هم به پايان برسي و به آغوش بابا و مامان بياي و ضمنا اتاقتم واست آماده مي كنم اصلا نگران نباش . دوستت داريم خيلي خيلي خيلي خيلي زياااااااااااااااااااد.

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)